Hogwarts Legacy یک بازی RPG اکشن تک نفره است که دارای گزینه های دشواری متعدد است

Hogwarts Legacy یک بازی RPG اکشن تک نفره است که دارای گزینه های دشواری متعدد است

پس از ماه‌ها، Portkey Games و WB Games Avalanche بالاخره از گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy رونمایی کردند. این یک RPG اکشن جهان باز است که در دهه 1800 اتفاق می‌افتد و بازیکن به عنوان دانش‌آموز سال پنجم به مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز می‌پیوندد. با توجه به نحوه اجرای داستان هری پاتر، به راحتی می توان حدس زد که بازیکنان به طور بالقوه می توانند با هم همکاری کنند.

 

با این حال، در یک پست جدید در بلاگ پلی استیشن، مدیر انجمن، چندلر وود، توضیح داد که میراث هاگوارتز یک عنوان تک نفره است.  در حالی که می‌توانید همراهان NPC را در ماجراجویی‌هایتان همراهی کنید، داستان درباره میراث خودتان است.

 

آنتاگونیست های اصلی رانوک و یک جادوگر تاریک به نام ویکتور روکوود هستند. اولی از جادوگران متنفر است و علاوه بر اتحاد با روکوود، یک شورش اجنه را برای پیشبرد اهداف خود رهبری می کند. وظیفه بازیکن این است که از افتادن جادوهای باستانی اخیراً به دست او جلوگیری کند (اگرچه سرنوشت دنیای جادوگران کاملاً به شما بستگی دارد).

 

شخصیت هایی مانند پروفسور Eleazar Fig به عنوان یک دوست و مربی خدمت می کنند، میتوان به کمک سایر دانش آموزان حساب باز کرد. حتی این موضوع مطرح می شود که بازیکنان با "یک یا دو ویزلی" روبرو خواهند شد. صرف نظر از اینکه کسی به دنبال یک تجربه مبتنی بر مهارت بیشتر است یا صرفاً در آن برای داستان، "محدوده ای" از گزینه های دشواری وجود خواهد داشت . برای رسیدن به سطوح مختلف مهارت، که به بازیکنان امکان می دهد بازی را به شیوه ای لذت بخش تجربه کنند.

 

Hogwarts Legacy  در تعطیلات 2022 برای Xbox Series X/S، PS5، Xbox One، PS4 و PC منتشر می شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Hogwarts Legacy یک بازی RPG اکشن تک نفره است که دارای گزینه های دشواری متعدد است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d273

خبرنامه بازی ها

گالری